Opis
Autorica obrađuje vrlo važnu temu za opstojnost i identitet hrvatske zajednice u Srbiji. Hrvati u Srbiji su status nacionalne manjine i sva prava koja iz tog statusa proizlaze, a među kojima je i pravo na obrazovanje na hrvatskom jeziku, dobili tek 2000. godine. Međutim, suprotno očekivanom na upis djece u hrvatskojezične odjele odlučio se vrlo mali broj roditelja hrvatske nacionalnosti, a isti trend nastavio se do danas. U potrazi za odgovorom na pitanje zašto je to tako započela je 2013. terensko istraživanje u gradu Subotici i selima Tavankut, Đurđin i Mala Bosna. Razgovarajući s kazivačima – roditeljima, učiteljima, ravnateljima škola, svećenicima, časnim sestrama, političarima i drugim relevantnim osobama, shvatila sam ne postoji jednostavan odgovor na to pitanje.
Aleksandra Prćić diplomirala je socijalnu pedagogiju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu te doktorirala na Odsjeku za etnologiju i kulturnu antropologiju Filozofskog fakultete u Zagrebu. Živi u Subotici.